tisdag 24 mars 2009

24/3 -09

Hej i dag har jag och carro fått svar från monica att vi kan träffa henne kl 10 på onsdagen den 25 mars ! så i morron är de dags och se vad de har att erbjuda oss :D

har även fått svar från en som hette ann - louies och ville jätte gärna hjälpa oss , just nu har vi ett problem ,för att hur ska vi göra om båda vill hjälpa oss att trycka, jag hoppas verkligen att vi kan komma fram till ett bra förslag :S för annars kan det bli jobbigt. men det känns som om det är bättre att man har två än inga ! och vi juh inte sagt till dem att vi verkligen vill ha dem som hjälper oss med våran studiecirkel och vårat tryck. men i ella fall så ringde vi till ann - louies i dag men tuvär var hon i sth å fixa med ngt så vi skulle tydligen ringa henne i morron då hon skulle vara hemma. asso jag fattar inte att det ska vara så jobbigt att ringa till främande människor i telefonen. blir alltid lite nervös innan. men som tur va verkade hon jätte trevlig så jag hoppas att vi kommer att träffa henne fram över. men nu ska jag ta och vara lite duktig och arbete hej svej så länge ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar