tisdag 10 november 2009

11/11 - 09

I dag har jag boka upp mig på ett möte med linnea. Detta mötet ska innehålla , en dator , mina biler och ett photoshop.

Så i dag ska linnea hjälpa mig fixa till några av mina bilder och förhoppningsvis så ska jag lära mig att fixa dem själv sen så att jag kan använda detta i framtiden.

Jag har som mål att med dagens möte bli klar med de bilderna som jag har på datorn.
Har inte skissat upp alla bilder än, därför är detta en slags lektion så att jag nästa gång kan klara de själv.

Jag hoppas att detta kommer bli bra och att hon kan fixa fram något bra program till macen som man akn använda.

( pågrund utav detta mötet, som antagligen kommer ta hela dagen. Bestämmde jag mig för att ha mötet hemma och därför har jag skickat ett mail till min hanledare och till metorn om detta. )

hej svej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar